راه اندازی منبر مجازی با عنوان موعظه خوبان در صدر برنامه های ماه رمضان 

راه اندازی منبر مجازی با عنوان موعظه خوبان در صدر برنامه های ماه رمضان 

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: در راستای طرح ملی راهکار یکی از برنامه های دیده شده برای اجرا در ماه رمضان، راه اندازی منبر مجازی با عنوان موعظه خوبان است.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای طرح ملی راهکار یکی از برنامه های دیده شده برای اجرا در ماه رمضان، راه اندازی منبر مجازی با عنوان موعظه خوبان است که هر شب راس ساعت ۲۱ و سی دقیقه با دعوت از یک کارشناس مذهبی به صورت زنده از پیج اینستاگرام کانون اجرا می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج بیان کرد: در این برنامه کارشناس هر شب در خصوص احکام و فلسفه روزه سخنرانی کرده و همچنین تفسیر یک صفحه از قرآن کریم نیز توسط کارشناس برنامه بیان می شود.

 

 



وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها، راه اندازی هیئت مجازی است که هرشب بعد از اجرای برنامه منبر مجازی به صورت زنده از اینستاگرام برگزار می شود و این برنامه همراه با مناجات ماه رمضان و مداحی است.

 

 

 


فلاح در خصوص هدف از اجرای این برنامه ها ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم برگزاری مراسم و برنامه های ماه رمضان در فضای حقیقی ما بستری را فراهم کردیم تا مردم از مجالس اهل بیت علیهم السلام و مناجات خوانی در این ماه سراسر رحمت و مغفرت بهره مند شوند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی راهکار در واقع رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثارِ رمضان است و یکی از برنامه های این طرح برگزاری رزمایش مواسات می باشد بنابراین با نانوایی محل برای پخت و توزیع نان رایگان هماهنگ کردیم.

 

 

 


وی عنوان کرد: به همین منظور حواله هایی برای توزیع نان رایگان طراحی کرده ایم که مُهر کانون را بر روی این حواله ها می زنیم و به افراد نیازمند محله می دهیم که برای دریافت نان رایگان به نانوایی محله مراجعه کنند.

فلاح اضافه کرد: هر خانواده نیازمند و بی سرپرست با در دست داشتن حواله می تواند ۵ قرص نان رایگان دریافت کند و در مجموع روزانه ۱۰۰ قرص نان در بین این خانواده های نیازمند و بی سرپرست توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی بیان کرد: در لبیک به رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکنون ۵۰۰ سبد غذایی در بین ایتام و نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه هایی که از ابتدای شیوع کرونا به منظور حفظ سلامت مردم در حال اجرا می باشد راه اندازی کارگاه تولید ماسک است که روزانه ۸۰۰ ماسک تولید می کند.

فلاح در خاتمه ابراز کرد: فعالیت این کارگاه در ماه رمضان همچنان ادامه دارد و ماسک ها پس از تولید تحویل مرکز بهداشت می شوند تا در بین مراکز درمانی توزیع شوند.

پایان پیام/ 586